Garantie & Klachten
Waar kan ik naar toe als ik een klacht of een vraag heb?
Producten waarover u niet tevreden bent kunt u retour sturen of terugbrengen bij de Aloha Surfshop. Voor producten die niet aan uw verwachting voldoen geldt 'niet tevreden, geld terug'. Artikelen ruilen kan met aankoopbon binnen 14 dagen. Wanneer geretourneerde producten niet in originele staat verkeren (geopende verpakking, gebruikt of beschadiging door schuld van klant) zullen deze geweigerd worden of deels worden terugbetaald.
Ook met andere vragen en klachten kunt u terecht bij de Aloha Surfshop. U kunt uw klacht per mail via e-mail met leesbevestiging aan AlohaSurf melden. U ontvangt direct een bevestiging van uw vraag en binnen 5 werkdagen een reactie.
Ontbinden van de koop (herroepingsrecht):
Wanneer de klant de overeenkomst wenst te ontbinden dient de klant dit via e-mail aan [email protected] met leesbevestiging aan AlohaSurf te melden o.v.v. het bestelnummer. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen we naar de reden van herroepen, u bent dit echter niet verplicht.
Indien de klant reeds een of meerdere betalingen heeft verricht wanneer hij/zij de overeenkomst ontbindt zal AlohaSurf deze betaling(en) binnen 30 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten aan de klant terugstorten.
Producten mogen wel bekeken en gepast worden maar niet gebruikt of gedragen. Na aflevering heeft u 14 dagen de tijd om de koop ongedaan te maken. Het maakt dan niet uit of het product al dan niet verzonden of afgeleverd is.
Bij ontbinding van de koop zijn de kosten voor retourzending voor rekening van de klant. Er worden geen administratie kosten gerekend. Retourneren is niet mogelijk bij sale-items. Bij een retourzending van een sale-item schrijven wij een waardebon uit ter waarde van het aankoopbedrag. Deze is een onbeperkt geldig en kan worden verzilverd in de Webshop of Surfshop.